Assalamuaalaikum


Friday, January 13, 2012

Free Anwar 901 Rally

Assalamuaalaikum wbt..
Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang..
Alhamdulillah, segala puji-pujian hanya layak buat-Nya, Tuhan seluruh alam...
Kesyukuran yang tidak terhingga buat Allah kerana mengurniakan nikmat iman dan islam buat kita, Semoga kita dapat memeliharanya dengan sebaik mungkin.. Insya Allah =)

Alhamdulillah, sudah di ketahui ramai and seluruh dunia bahawa Datuk Sri Anwar Ibrahim BEBAS dari tuduhan liwat terbabit..Subhanallah, Alhamdulillah, La illa haillallah, Allahu Akhbar!!!!!! Sesungguhnya Allah bersama orang-orang yang benar..
Agak tidak puas hati ketika pemberita TV3 mengatakan "DSAI bebas tapi tidak bermakna dia tak bersalah.." ?? So stupid right??? huh!! Dah bebas mesti la tak bersalah, kenapa hakim tu *bodoh* sangat ke nak lepas orang yang bersalah macam tu ja? Yang si Saiful muka tak malu memfitnah DSAI liwat dia asal tak datang pada hari tersebut? Tak berani? Kemudian si bapa dia nak buat rayuan? hah? Apa semua ni? haih!! Dunia dunia.. memeningkan ja..Dunia ni tempat persinggahan untuk ke alam sana, di atas dunia ni la orang sibuk menanam benih amal kebaikan tapi *diaorang* sibuk menanam taik? huhu

Apa pun I hope PRU13 ni, Insya Allah akan menang kepada pihak yang betul, kalau tak pun mungkin satu hari nanti kerana Islam akhirnya tetap akan menang.. Allahu Akhbar!!! :)



p/s: Agak lewat m'update..sibuk sangat (peace!!) ^_^

0 comments: